27/10

360130-5  ( cp bild, men har ingen annan på denna datan )

Tjaaa folket ;D !
 
Kom precis hem från Vendii , skulle typ gå upp halv 11, för hon skulle börja jobba kl12 . smarta som vi, så försov vi oss.  ganska nära halv 12 slaget vaknade vi.. Stressa stressa kallar jag det! Var med Vendela, Tobias & Alle typ? Gjorde inte såå mycket, käkade & kollade film typ. (sämsta filmen " I see you " ) sen drog dom & vi gick och la oss i sängen & pratade och kollade på OC avsnitt. <3  .. Kom hem , käkade lite frulle nyss & pratade med Sandra i tele ( pappas fruuga ) dags å åka ut till dom nu alltså, hon växer som en jag vet inte vad nu ,
 min lillasyster alltså ! fan för 3 veckor sen hade hon stl 50, nu stl 70. Ne, det får bli under lovet!
Ah, snackade då med henne lite, sen satte jag mig här framför datan och läste på aftonbladet om en viss kille här i Jönköping.. som nog endel känner till, jag gör iallafall !


( http://www.aftonbladet.se/svenskahjaltar/article1099674.ab ), asså allvarligt talat, fick ryck ! Jävla kungsängsskolan .. " berätta inte för tidningarna ! ", jävla geeks . hah, asså jag tycker han är grym, att han står för vem han är nu, och jävligt bra gjort att flytta från denna hålan  skulle jag med gjort om jag hade haft så mycket efter mig. stå på dig!  Kan inte folk bara respektera? sen när man känner brodern sen innan så vet man ju lite och såå.. tkr det är så synd. 
Ne, nu ska jag dra mig lite.. Har saker att fixa.. Huset imån kanske? Nån som ska dit eller?  Isåfall får ni faktiskt skicka tagg-musik till mig ;D har inte mkt musik att tagg a till...    Pussss / Samantha

Flo rida ft. T-pain - Get low
Kayne West - Good life.
Brick & Lace - Love is wicked
Brick & Lace - Never Never
Gwen Stefani - Now that you got it
  

Kommentarer
Postat av: Beccis !

Lilla gumman , du har haft as mkt att göra ju , saknar dej , vi var ju sen iaf :D! as skojj . .
riktiga pepparkakor sötboll !;)

2008-02-04 @ 17:52:41
URL: http://lalabecca.blogg.se
Postat av: Michis

Hallu Samntha :) det va en jätte kul kväll och det va jätte kul och träffa dig:D pussar (L)

2008-02-04 @ 18:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0