31/10

360130-7  ( min tjockis till syster ;D <3 )


det får bli ett snabbt inlägg idag, har fullt upp & ber om ursäkt att jag inte skrivit innan. Ska försöka ta datan hos "farmor" ikväll om jag lyckas . . För såhär är det ;

Mamma är mitt uppe i en seperation :/ vilket innebär att vi flyttar just nu , så nu är jag "hemma" på Kålgården & packar mina saker, känns ju faktiskt lite mindre kul , mamma är helt nere pga jobbet och bor för tillfället hos mormor ute i mullsjö , känns också lite mindre roligt att ha henne där . . Jag själv är som en annan jäkla flyttfågel .  Kan väl iofs också bo hos mormor , men dom 2 behöver la lite tid för sig själva, inget internet som funkar där så kommer inte ha ngn kontakt med omvärlden plus att det är långt dit & dessutom för trångt. Så jag, jo jag har min "punkt" hos pappa verkar det som, eller ah .. enligt dom bor jag typ där nu ;o .. men jag föredrar nog hellre hos min .. farmor typ. Pappa bor lixom mellan fagerhult & hjo, långt åta helvete. Sååå .. farmor är i vättersnäs och hon har mkkkttt mer förståelse än vad min pappa har tex om jag säger att jag vill först åka upp till a6 en lördagsförmiddag och sen vara med kill/tjej kompisar, (killar skulle han nog verkligen inte förstå ;P) och sedan säga att jag vill sova över:O han skulle aldrig begripa sig på mig. och det är ju så långt dit & massa skit .. såå ah,  nu ska jag & mamma ner på stan och kolla lite när jag packat klart, sen ska vi till vättersnäs på visning av en lägenhet typ ;S hoppas det är ngt att ha för jag saknar mamma faktiskt. Sen blire fix hos farmor & sen drar jag av till mysen.   Ne nu måste jag dra, ska försöka berätta om de senaste ikväll eller något.  Puss / Samantha

Kommentarer
Postat av: Jossan :)

Sötaste bebisen jag sett på länge !
Hoppas allt fixar sejj :)

2007-11-03 @ 23:47:46
URL: http://duvetjossan.blogg.se
Postat av: Anonym

kan inte du bara sluta sprida rykten? snälla!

2007-11-04 @ 01:19:06
Postat av: Samantha

hahah, vem fan är du !?

2007-11-08 @ 11:19:56
Postat av: wille

hoppas allt ordnar sig samantha

2007-11-25 @ 20:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0