samanthaa

samanthaa


Jag ska ge det en sista chans nu , ett sista försök. tänkte att det kan vara rätt skönt att skriva av sig lite.. Sumpade min andra blogg nu, det var segt med den . . Blir inget långt inlägg ikväll iallafall, har annat att göra :/ Måste plugga lite.. Så himla tråkigt ämne, inte alls taggad för det.. Hör ni vad negativ jag är?! men det är faktiskt så att , jag är ganska trög när jag ska lära mig saker faktiskt om jag ska vara helt ärlig, haha. Inte lätt för de andra folket att lära Samantha saker inte .. företags ekonomi som det heter , är vad jag ska plugga.. fyfan vad tråkigt det är egentligen. Jag menar, vad ska jag ha för nytta av det här? Känner jag mig själv rätt så kommer jag inte komma ihåg vidare mycket av det ändå så småningom, men får väl traggla egenom det ett x- antal gånger i guess.. Egemfört med Emelie som har huuur lätt som helst att lära sig, jag skojar inte när jag säger att hon behöver läsa egenom en sak EN ända gång, sen kan hon det ;o du är otrolig människa! inte mänskligt . . tänk om man kunde ha det så. . Hah ..

Ne ska sluta klanka ner på mig själv, ska göra mitt bästa faktiskt, måste klara skolan alltså. Ska inte gemföra mig med andra, vad tjänar man på det egentligen? men det är lätt att säga, inte lika lätt att låta bli. Som jag , jag har skit svårt att inte låta bli att gemföra mig med andra, tex om man står på morgonen och fixar sig och tycker att man ser helt okej fresch ut, kommer till skolan . . det går 2 dryga timmar sen tycker man att man ser förjäklig ut, eller lika så om man ska ut på något spc, man vill känna sig extra fin. Sen går det åt skogen istället, typ kollar på andra tjejer och tänker åh va fina ögon / hår hon har .. fan vilken hemsk känsla egentligen , och jag menar det . .haha, ska ni lära känna mig ska ni veta att jag är rätt fåfäng av mig. that´s me ! Men nehe mina kära vänner, nu är klockan över 22 slaget och börjar närma sig 22.30, illa ! Borde bädda ner mig i min härliga säng, med mitt härliga täcke, rätt lockande eller hur !? , eller snarare.. mina två täcken <3 , Mys! Skriver väl ett inlägg i morgon förhoppningsvis, helgen är full planerad. Puss & sweet dreams / Samantha.

Fredag = Vendela (kanske lina & andra? )
Lördag = secrets ;P haha!
Söndag = Hanna kanske, sen blir det väl förmodligen huset eller liknande.


Kommentarer
Postat av: madelen

älskar den bilden på dig. så himla söt!

2007-10-26 @ 09:52:31
URL: http://www.madelenzackrisson.blogg.se
Postat av: S.

tack, duuu är söt däremot kusin:)

2007-10-26 @ 09:54:09
Postat av: isalii@dbd :)

fyfan vilkeeen fin bild på diiig unge!!!

2007-10-26 @ 11:42:52
Postat av: S

tack din söta sak !

2007-10-26 @ 18:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0