treat me like a lady !

vendela och jag .'

( vendela & jag )
jag

( jag, ser dock drogad ut i ögonen men de är okej ;D )


17.10 , din bussjävel.  jag såg dig !


så här är det ,

Jag är fan bara 16 år, jag vill inte binda mig än, eller gifta mig & flytta hemmifrån. Lite vett i huvudet har jag faktiskt.
Det skulle bli för mycket för mig, om du skulle vara här . .  Jag skulle bli som tvungen att umgås med dig 24/7.
Inte att det skulle vara illa , eller inte i början iallafall.. Men jag vet hur du fungerar, vi skulle tjaffsa, allt skulle bli jobbigt plus att jag har annat för mig som skolarbetet som jag INTE kommer vara klar med på ett braaa tag,
+ vänner & familj . Sen att du är katolik , har jag hört mycket skit om .. ( ni som är det ska inte ta åt sig, Jag vet knappt själv vad det innebär, men jag har hört ) och vi skulle inte funka ihop. Du verkar inte acceptera heller att jag har killkompisar eller helt enkelt killar i klassen ;o ! Tro inte jag har glömt dig och allt vi gjorde & sånt , det har jag inte och kommer heller aldrig göra. Men jag måste fatta ett beslut för både dig & mig . detta får bli det ända beslutet. Just nu bor du för långt ifrån mig och tänker redan på "vår framtid" . då har det gått lite långt ändå tror jag =/ vill inte vara elak eller såra . . men ville faktiskt få skriva av mig lite ,
det är väl vad blogg är till för?

ojoj , vad skönt det kan vara att skriva av sig lite ibland ni ;o ! Klockan rusar på , jag kom precis innan för dörren, varit på stan och inhandlat lite skor, strumpor, mascara & vantar. Härligt nu när det är så ruggit kallt. Dessutom har jag en heeeel veckas lov framför mig, kan bli det bästa lovet på länge. Snart kommer Vendela också, blir väl VIP och hyra en film & mysa till det ritkigt ordentligt, så jäkla skönt ! Sen ska jag nog sova där ja =)  Ska röjja undan lite innan tösen kommer hit. Puss på er läsare, / Samantha .

Kommentarer
Postat av: beundrare

söt du är

2007-10-29 @ 13:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0