aabbsuuurtt?

helt absurt, är fortfarande hemma o är sjuk, har inget bättre för mig att göra än att bläddra runt på olika sidor på internet o läser olika bloggar, läste nyss " blondinbella " s blogg o kollade egenom kommentarerna, shit vilka avundsjuka människor det finns !? galet mycket elaka kommentarer.  o klagar tillexempel på att hon ofta är ceasar sallad (stavas?) är det ens värt att störa sig på och att sedan kommentera det ? Jag menar, är det inte hennes ensak om hon så vill äta ceasarsallad 4 gånger om dagen eller äta det 1 gång om året?
att hon senare tjänar pengar på det hon tycks gilla är väl inte heller något att reta sig upp på? visst har hon det kanske smidigare i livet o kan köpa saker, men det är väl ändå inget att klanka ner på, visa glädje för hennes skull istället! det låter som om jag tror mig själv som perfekt, men så är det verkligen inte! ingen är det.
men tycker det verkar så skrattretande, kanske har jag själv någongång gjort/sagt något elakt,tänker ni säkert nu.
Mjodå, det har jag nog, men försöker hålla mig undan det nu för det är så fult (kanske växt ifrån det?)  !


Kan inte heller förstå mig på sådanna som gillar att bråka & även starta bråk, vad tjänar man på det?
tänk om hon/han skulle lämna personen för det? eller om hon/han senare kanske är med om en olycka?
fy! Jag själv HATAR att bråka och gör allt för att smidigt komma undan det. har man åsikter kanske det är bättre
o säga de till personen än att bråka eller att gå runt  o hålla inne det? tyvärr är jag rätt duktig på att hålla inne det jag egentligen bara vill slänga ur mig, men jag gör det endast för jag är rädd.. rädd för att förlora vänner!
Istället går min ilska ut över andra som inte ens har med det att göra, går o deppar över en & samma
sak hela tiden. det finns så mycket som jag stör mig på hos endel människor, o endel vet kanske om det?

Vänner är som guld , sådanna ska aldrig lämnas.
Bästa vänner, som man haft i år & dagar, gått i vårrt & torrt med,
det är dem som är speciella.
Har två exempel; Ivana & Emelie,
kommer alltid älska er, oavsett vad som händer o vad man säger.


oh , haha! det blev mycket text från ingenstans här, hoppas ingen speciell tar åt sig , o framför allt på fel vis! tell me then. är inte menat att någon ska känna sig träffad, detta kom bara från hjärtat!


image138

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0