gårdagen

såå vad hände igår? : )

KALAS HOS LINN FÖRFAN:D  de vart riktigt kul så länge de varade..
det  var hur bra som helst, Jag & Nadja kom tidigare för att hjälpa Linn.. gjorde
tacos, dukade upp långbord, fixade dricka o sånna saker =) (UTAN ALKOHOL) haha.

på plats var:

Linn
Nadja
Samantha
Vendela
Bea
Sanna
Jenny
Stephanie
Amanda



körde jag har aldrig, och .. snurrade flaskan saken.. åt glasstårta o stojade.. men jag drog hem
runt halv 12 tolv elr nåt drog jag hem tyvärr men ah .. :)

har blivit sån bloggtorka asså , ;s ursch! men orkar ju inte skriva jämt vad som händer men här har ni gårdagen (: ska kanske ta mig an ikväll o berätta de senaste veckan ! lägger upp bilder sen! måste rusa, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0