KRÄVER NY DESIGN PÅ BLOGGEN, FAN !


image142



det är såhär jag tidsfördriver min kväll, liksom så många andra kvällar.
msn, bloggar, bloggar, msn igen.

kollar runt lite på olika bloggar, o hemsidor för kläder, hittar så himlamycket !!
är så himla sugen på att shoppa loss ordentligt.. men jag har ju trots allt en hemlis :)
sker kanske imon? :D wohoo ! taggen ! !
ska ju lätt försöka se till att skaffa en body, en rosa klänning jag hittat o 2 par skor..


 

nu ska jag dra livets film, hundtricket.. var bra längesen man såg den nu! ska dra den rullen o sedan försöka mig på att sova , ingen skola imorgon heller.

                                              image143
 

livet känns så mycket härligare när du är med i det.
du får mig liksom på bättre humör, vi hittar oftast dom där
små utvägarna som kan vara svåra att hitta när man är som mest nere.
dom där problemen är ju avståndet.
avståndsproblemen som gör allt så tungt.
Ni kan skatta er lyckliga sosm är med vars pojkvän 2/3 ggr i veckan.
Jag, jo jag träffar min cirkus varannan helg.
trots att du har dina hemma/borta matcher!

image141


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0