Måndagen .

          image121

Här har ni vad min fortsättande måndags efm/kväll ska bestå av, plugga marknadsföring! urk!
men det är ändå helt okej ämne :) Var uppe en snabbis o skulle kolla upp allt de där med jobb,
på mc blir det iallfall inte ! o det andra stället får vi se! Var en hemskt massa stockholmare på a6, typ
black army eller vad heter det? Dom vart ialf trevliga o kom fram o började prata :) handlade lite åt mamma
o nu sitter jag här, hann med o ta lite egopics med, juste! Nu börjar det bli kris med min ekonomi, måste verkligen ha ett jobb innan somaren startar, jag menar de stog typ " 67 dagar kvar till studenten !! " i skolan om jag inte minns fel, o hur ska jag klara av att fixa sommaren utan pengar? Jag o Ivana som ska till Halmstad tillexempel:)
Längtar!

Outfit: Vit Body & Höga jeans
 image127     


är verkligen döds sjuk känns de som, undrar om man verkligen ska till skolan imån?
men måste göra mitt prov som väntar ialf. :( Visst har jag vart lite små förkyld innan helgen,
men jag tror allt att det är denna helgen med emelie som gjort mig sjuk, har varit ute mycket!
henne var jag med hela helgen o träffade lite människor bara, allmänt deg bara!
O denna helgen ska jag till min älskade dennis !
me like   dags o plugga! Puss

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0