mitt hjärta i dina händer

image144



jaa, de var verkligen rätt sagt! Det är såå bra mellan oss , har varit i trollhättan fre-måndag.
okej, skulle ju åkt hem igår.. men när vi ÄNTLIGEN fick ut biljetterna ur automatsaken och skulle SPRINGA
ut till tåget.. så åkte det!! gissa om vi var förbannade sen? shit, ingen av oss vågade snacka med varandra ^^
men o andra sidan fick vi ju mer tid med varandra, o de klagade vi ju inte på heller =) ska sammanfatta kort:

Fredag - mötte madeleine på stationen här så vi sällskapade tillsammans till göteborg =) trevligt!
kom fram, tog tåget till trollhättan där dennisbaby mötte upp mig. Dagen fortsatte med massvis utav mys.
mannen skulle iväg o köpa toalettpapper(?) o kom seedan tillbaka med godis, chips, dricka & film! mmh.
image145 image146image147 image148
Lördag - han spelade bortamatch (  =(  ) men sånt får man ta om man vill ses! Så jag kollade på tv, fixade mig massor för att fördriva tiden, duschade, somnade en stund, gick egenom heeela stan, vartända liten butik var jag inne i. sedan åt jag väärldens godaste baguett. sen kom han hem, då så... hahahaha, jaa vad gjorde vi egentligen. vi hade kul ihop o drog sedan ut o träffade hans polare o sånt. Hem mitt i natten,spela kort o äta chips i sängen.

Söndag -  seegade heela dagen med tanke på vissa saker ;P  slutade med godgod middag hos hans föräldrar.
stressade somsagt till tåget o missade de. lackade ett tag, åkte hem till hans  föräldrar o lämnade bilen, tog bussen tibx till lägenheten, dansade , sjöng o skrattade massa =) sedan bosatte vi oss i soffan o kollade på 40 year old virgin, sen dusch sen läggdags ! 
 
så detta innebar att jag fick åka hem idag istället eftersom allt blev helt upp&ner o inte hann med nästa heller.
åkte hem runt 12 idag , mer än så har jah itne gjort. tänkte att jag ska fundera ut vad jag ligger efter med i skolan o fixa det, ska även lägga upp lite bilder =) Puss så länge!



( såhär tråkigt hade jag så tog massa egopics )
     

         
                                                              (hahaha. fulaste pizzerian i bakgrunden)

haha, vilka miner de är på sista bilden, stackarns Dennis som inte ens var beredd! saknar dig redan :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0