redan onsdag - skola

tjeeenare.. allt bra eller ?! ; ) givet ska ni säga!
jag sitter här o föröver bilder så tänkte jag kunde skriva några meningar här : )
så vad har hänt idag? Nee, gick upp vid kvart över sju, försov mig som vanligt,
men inte lika länge som jag brukar! Hade jag haft otur så hade jag väl vaknat runt nio.
iallafall, satte i linserna ( <3 ) sminkade mig lite fort, sprang ut till bussen som var nästan
TIO minuter sen ( !!! ) hatar 13bussen.. fick panik med tanke på att dalal sms'ade
mig o sa att jag var tvunegn att skynda, vi hade redovisning " helvetes jävla . . . .  " lät det då !
jag trodde jag började 8, och la då på ännu mer kål..och skulle därmed komma 40min sen!
kom till skolan, visade sig att vi började halv nio, ( TACK GODE GUD ) Lewi & Dan hade ätit upp mig annars,
kom bara 5min sen:) wohoo ! redovisade som gick åt skogen för att jag inte hittade mitt papper, så med
skakig röst och dåligt ordval stog jag där framme. sen var de svenska sedan PROV, damnit så rädd jag var.
trodde aldrig jag skulle fixa det eftersom sandra påminnde mig IGÅR att vi hade prov.. Men det gick faktiskt rätt
bra tror jag =) Hoppas på ett VG iallafall! Sen rullade dagen egenom men jag, dalal & emelie fick sitta kvar efteråt
för att skriva en bok recension som jag knappt läst ;s men skönt att ha det överstökat!
        

   

hem & dum som jag var så lånade jag ut mitt busskort till emelie för hon inte skulle komma hem (okej, det var ju bra att hon kom hem ) men .. jag som skulle ner till stan , o hem & sedan tillbaks igen.. men men.
ska iallafall träna med Adem sen, behövande!  pussi   


       image168

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0