Sjuk

image119 
klunka hostmedicin for the win!


Kom hem från skolan precis,
får ju inte vara med på idrotten med tanke på att jag är sjuk (o jag som skulle träna idag)
Typiskt, jag som ska bli en ritkig pluggis i skolan o aldrig vara frånvarande ;s

Kan ju behövas efter utvecklingssamtalet i fredags? hehe, needå! Så illa var det faktiskt inte..
med tanke på att jag fortfarande inte står med i HP1D klassen så kan de inte skriva ut min frånvaro (too bad)
o enligt Dan såg min frånvaro okej ut (?) skönt o höra!

Idag blir det väl slappt tror jag, ska äta lite mat. sen bör jag åka till a6 o ta ett snack med Dragon , o kolla på lite andra ställen om de har kollat egenom mina cv.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0