You drive me crazy!

wihoo , stan med sandra & jesper idag !!  ;D kulkul. . <3

jag är död , fattar ni !? D-Ö-D . . d ö ö ö d
tränade med adam igår, hade träningsvärk i vaderna idag.
gick för att träna ännu mer idag, ensam.
Gjorde jag rätt i, kämpade desstu mer ! ;) vart mkt mkt mkt bra.
så är heeelt dead nu , tänkte ta mig ett träningspass imorgon förmiddag med :) 
har egentligen hälsodag i skolan med alla ettor. men för att vara helt ärlig tror inte jag 
att alls många kommer komma, visserligen är det ca 11 bara, men ändå !
ofta man vill på föreläsning sedan promenad till ö-haga? ;s naee.

wihooo , har fått 1000 kr nu av pappa & sandra, dock var det nog ett arv från min farmor som dog rätt nyligen :/
men men , rätt bra ändå med tanke på att hon inte hade nåågra som helst pengar & för att ha bott på ålderdomshem ett antal år! snällt..

Morgondagens schema :

* Duscha, äta, sminka
* gå på stan o köpa mig ngt fint till helgen.
* Habo( om jag hinner )
* träningspass på friskis.
* Hem, äta , packa.
* GÖTEBORG för sista gånger på ett x antal veckor.
 

Puss godnatt , nu är de film på g! : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0