Bagarn

Mumma,. här hemma luktar de gott minsann.. Muffins finns inne i ugnen just nu.. Nu fattas bara min allra bästa vän anna o lite tända ljus. Haha! aff, vad jag saknar min gamla blogg =/ nääästan så jag funderar på att skriva de andra senaste inläggen bara för de, men dom lär ni väl kanske redan sett om ni hittade hit. Tänk att jag hade över 250 inlägg,massa gamla minnen + bilder. faan också =/ o alla läsare. Känns inte lika kul nu bara för det..

Jag undrar när anna rör på sig? .. Vi ska bara mysa o prata om allting som har hänt.. Händer alltid mycket när man inte ses, snart en vecka sen nu.. INTE likt oss.. Saknar henne! Hon ska även förhöra mig inför prov.. På tal om skolan så var jag för ovanlighetens skull hos syon idag, kanske ska praktisera hela vårterrminen ist.. är så fruktansvärt skol trött ju.. men till råga på det så får jag ju börja om 2an.. med 92orna... men isf börjar jag nog fanimej på JB, men är iallfall grymt sugen på att praktisera o sen ta nya tag. Får se hur de blir.. Men nu känner jag mig iallfall rätt så säker=) Ska ha samtal med skolan & mamma först..  Min närvaro vart ju inget o skryta om direkt ;s BYEBYE




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0