bara för att försäkra er om en sak;

...Jag o Darko är BARA vänner!! Det rycktas mycket i Jönköping att jag o Darko skulle hålla på.. och det stämmer inte! Vi är bara vänner o inget mer. Vi ses på fester, pratar på msn osv.. mer än så är det inte!

I början skrattade jag bara när folk frågade om "oss" det gör jag fortfarande , rätt så kul faktiskt.. Men, nu när jag har hört att vi skulle ha strulat o att en helsikes massa folk verkar tro på det så vill jag bara säga att det stämmer inte!

Det är massa korkade killar som man känner som egentligen innerst inne faktiskt vet själva att det inte sant, men vill bara jävlas. Men de snackar bara bull ;p haha.

Så även allt som står på facebook som man kan se.. thats not true..  så , nu vet ni!


inga aggresiva meningar här inte =) Ville bara att ni som tror på det ska veta hur det är egentligen..

 

typ, hej vi leker rånare på Willys eller ngt. Men såg så hängig ut så ville inte visas ;p


ILU




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0