bara så ni vet.. anna sitter som en redig karl!

ofta man INTE sitter o myser sönder hos Gröhn!? Hon är go, o hon skrattar som en gris :D
vi har typ hur kul som helst o skrattar åt iprincip ingenting.. Kollade nyss på freaky friday, vi har haft sånna tjej-films dagar nu! finns det ärligt talat något som är bättre än tjejfilmer? Nu ska vi se på ' Mean Girls ' också.. Lindsay är grym som fan! Knarkan.. eller ah.. ialf. man ber väl om ursäkt för sämst uppdatering.. men min data ni vet, vem orkar skriva på det tangentbordet då? inte jag iallfall.. Därför uppdaterar man på gröhn tangetnbord som är för lätt att skriva på så man trycker fel ist.. Skulle kunna skriva mil långa inlägg nu ju ;)


iallafall.. han ringde upp mig innan :D vilket var det miiinsta jag trodde skulle ske.. kan väl ändå medge att jag blev glad o förvånad.. hihihi ! hoppas ju.. snart åker jag förhooooppningsvis ner till micca om allt går till väga:d isånnafall 26;e dec.. daagen efter min jobbardag ;) buss 13.15 anteckna gärna typ?


aja.. hejdå då.. Puss o så -v-



snygg grahnen - jatack!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0