blackie.

ojoj! nu är jag mööörkare i håret.. Nu blev det en slump igen att jag färgade håret mörkare.. Har dock varit rätt lagom sugen på't eftersom att de gamla började kännas grå/grönt.. iallfall om man jämför med andras hårfärger. Så nu är det mööörkare! förlåt madelen igen! Ni måst lära er skillnaden mellan Madelen & Madeleine. Haha!

Madelen är min finfina kusin!  och ..

Madeleine är min lovely kompis som nu bor i göteborg!

Kollade på efterlyst på tv'n innan. Kollar sällan på det eftersom att jag blir så uppskrämd.. haha! Jag är en riktig mes.
Dom visade reppotage ifrån Jönköping o båda vid klosterkungen! har ju vart minst sagt 2 våldtäkter de senaste.. 2 våldtäktsmän går fria här hemma.. Så hedanefter ska jag försöka att INTE gå själv hem elr ngnannan stans där det kan tänkas ske. Om inte annat att jag sover hos ngn kompis ..eller att om jag nu ska hem, så tar jag sista 13bussen som stannar utanför mig! MKT bra. men då blir dte rätt tidiga hemfärder. Asså seriöst. dagens samhälle är heeeelt sjukt.. Undra hur dt är när jag är 50 år ..?! o tänk dagen jag får barn, jisses.. Kommer skita på mig varje gång mitt barn går ut sent!! Man vet inte längre vad som kan ske, o när det kan ske! Folk som våldtar borde plågas långsamt till döds! fy ja !!

ne, time to att fortsätta städa rummet med ja, inte glömma! ;) Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0