fredag..

igår var jag o mötte min otroligt fina & efterlängtade kompis madeleine på stationen, satte oss på coffeehouse o fikade en snabbis, träffade på gröhn, valle & robert också =) sen stack vi till maddes mamma o syster i hva o åt tacos, mumma! skyndade oss hem till mig för att fixa i ordning oss ( OBS, blev kaos här hemma;p ) för att sedan dra till råslätt en stund.. vid halv 11 befann vi oss på Dalvik för en avskedsfest som för övrigt söööög.. Så jag,madde,nina,jenny & Lisa drog å käkade på donkan där vi för övrigt träffade på både vänner och fiender .. fifan! Anna ringde så jag drog bort o mötte henne o 2 dynga killar ;) haha! Sen kom även darko, ola, ahmed osv .. o vivi! väntade på buss.. väntade på taxi.. väntade på allt!
Jag, Madeleine & horn drog hem till mig o kollade film o sånt där trevligt.. somnade strax efter kl 6.. jag gick upp i sömnen kl 9 i morses för att öppna dörrn till mamma.. hahaha, har jag inget som helst minne utav att jag gjorde.. sov till kl 1 idag ungefär, käkade frulle, gick ut o gick en runda, hem o degade, gick upp till willys för att inhandla lite saker, gick hem o kollade på helens små underverk igen.. kollat klart så hoppade jag in i duschen, kom nyss ut o madde hoppade in ! ska snart käka lite mat o välja kläder o sånt där hängigt! Sen drar vi till neighboouuur! ;D

sååå.. vi hörs later..Måste skynda innan anna kommer ! <3


snygg posar min!
yummie, tacos!


Min snygga madde!



smiiiiiile!


hörs imon! puss

Kommentarer
Postat av: Sandra(:

ÄLSKAR dina ögon ! ditt allt, hela du ska du veta :) <33

2008-12-10 @ 13:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0