fredagkväll..

går kvällen var hur nice som helst.. vi var typ maassaa här! ialf en 15st.. sen drog alla till daniel hamra medans jag tog bussen till claras (!?) haha.. Hängde litte med Martin o Robin som sedan efter ngn timme körde mig till daniel.. väl där tyckte jag de sööög.. så dålig musik när jag kom!! Men massa roligt folk.. Vi kom hem vid halv 2/2 typ. Jag, anna, Madde,Horn! de var nice.. anna däckade i soffan o jag degade bara.. Sååå, ikväll ska alla till habo typ?kul jul.. vafan ska vi göra? vi får festa till de själva hemma eller något.. Ska över till farmor o käka snart tänkte vi, sen duscha, diska, sen kanske a6 ;D faan då.. de som var sjukt fint här igår tyckte jag.. gott folk typ.

men men , lägger upp nån bild.. resten finns på facebook!


här vart de rätt degigt.









jappjapp! nu ska vi dra oss.. pussoså!




Kommentarer
Postat av: Anonym

du har lagt in två samma bilder, så du vet ;)

2008-12-17 @ 11:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0