HEEEJ:D

hej allihoppa! Vadhar ni för er för trevligt?
Jag är i göteborg nu, trevligare är så blir det inte vill jag lova..
Kom hit igår vid halv 2, mötte tomas som tar lumpen i götet.. sen träffade jag samuelsson o var med dom en kort snabbis tills jag fick reda på att blom, didar, ylber, meijer var i götet! hängde med dom en kortis innan dom skulle dra.. ringde emil igen för att möta dom då mitt batteri dog o de hann bara hinna säga en gränd innan.. ehm, okej? är i stoora göteborg, hittar tetrminalen, vissa hållplatser, nordstan, arkaden.. inget mer :P mjo men det var ju lättare sagt än gjort! Så jag ryckte tag i 2 killar o frågade.. De hade inte heller någon idé om vart det fanns.. så de erbjöd sig att hjälpa mig.. vi gick bort till akademibokhandeln för att ladda min mobil o vi fikade en snabbis innan de stängde.. ringde emil igen o de var vid domkyrkan.. - äh , skitsamma tänkte jag! Så jag o dessa 2 killar gick på stan tillsammans.. haha, de var hur snälla som helst, 90;or också! =) Satte oss tillslut på café olsson's o snackade i en timme typ innan de följde mig bort till stationen där madde skulle hämta mig. Sen kom vi hem hit, käkade lite julmat, satte oss i rummet o pratade bort lite. fixade i ordning oss o drog in till göteborg för att kolla läget.. mjaa, det var väl kanske inget att skryta om. Alla hade ju varit ute på juldagen så vi blev bjudna på cola & kakor på en restaurant istället innan vi drog oss hem, Väl hemma igen åt vi lite rostade mackor,  juice o kollade på mean girls åter igen.. haha, tjejfilmer! vad är det jag har sagt!?!? det är liivets grej ju! så snart ska vi dra oss in till stan o shoppa lite till , har hittat 2 tröjor, 1 foundation, 1 trosor o inget mer. Är ju fattig .. hur bra är det att vara fattigg i göteborg??? men fick ju ialf presentkort på HM :D

Har varit pissdålig på att uppdatera ju, i know! men hade jag haft detta tangentbordet hemma hade jag uppdaterat dagligen.. de senaste har jag sovit väldans mkt hos Gröhn, umgåtts med massa barnarpare mitt i natten , cyklat, vart på stan med min anna lundin, firat julen hos min moster som alltid blir långtråkigt tillslut, alltså inte just för man är där, utan det där med att äta sig mätt, snacka, kolla tv, äta igen, sen eftterätt, snacka lite till.. o sen dricka ngt tillslut ! ooh, man rullar ju hem sen ju!??! men mysigt vart det.. Sen jobbade jag juldagen efter att jag hade vart med min pappa, sandra o lillasyster (L) , haha.. roligaste jobbardagen jag vart med om typ ! Jävlades med Hugo hela tidne, han bar mig egenom hela mcdonalds när ALLA såg på, slängde ner mig i diskhon ! hahahah. galet kul hade vi! Massa soft personal som jobbade också..
ne, nu har jag skrivit en hel bibel, dags att sluta. Skriver mer sen när jag får tid o tillfälle =) ska dra oss med spårvagnen nu! planka planka... PUSSSS


puss på min gurka ialf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0