med er är jag lycklig!

Jag är så himla sjukt glad o jag uppskattar vilka fina människor jag har omkring mig..Alltså även folk jag inte alltid umgås med som jag ändå ofta pratar med.. Jag är så lycklig .. Jag uppskattar verkligen det, & är överdrivet glad för det. eller kan man egentligen säga överdrivet? det är inte överdrivet, det är så jävla bra! det finns alltid någon man kan vända sig till .. och just nu önskar jag att Anna var här, eller madeleine som för tillfället är ute! ni två är dom bästa kompisarna jag har i mitt liv just nu, o alltid för den delen!


Men vill faktiskt skänka en extra tanke till Anna.. för du o jag har faktiskt kännt varandra länge, o vi borde ha umgåtts under hela den tiden(även du& jag madde då du bodde här i jkpg o det var lättare att ses) tänk så mycket tid vi har missat med varnandra.. Men det gör ingenting för vi ska vara bästa vänner tills döden skilker oss åt!
Jag är så jäkla glad att jag har dig! kommer aldrig glömma alla gånger du har stöttat mig när jag suttit på nakna svaga bara knän o bara gråtit. jag är evigt tacksam!
Du är en som aaaldrig skulle vilja något illa, svika.. och hur rättfärdig o fröken "alltid-ska-ha-rätt" du är så är du för bra!
Du stöttar mig alltid, ger mig alltid ärliga svar utan ngn som helst tvekan. Vi ses varje dag o du är så .. fantastisk!
Du ska veta att jag alltid ska göra desamma för dig, för du är värd så mkt mer än så ska du veta Anna!

Det är inte alla som har sådanna bra bästa vänner som jag har! Därför skriver jag detta, för jag vill att du, o ni andra som står mig nära ska veta vad ni betyder. Det är inget sånt snack man sa innan typ - hej jag älskar alla! utan de kommer ifrån botten av mitt hjärta, så därför hoppas jag ni läser detta tjejer!





Kommentarer
Postat av: Anna

ÄLSKAR DIG <3

2008-12-07 @ 18:37:30
URL: http://annaclundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0