kusin hemkommen från NY! =)

kass uppdatering, i know ! men fasen.. har var hemma typ 15 min max idag.. hur soft dag du vill, sovmorgon till 9.15 , sen studiebesök på grand hotell sen slut strax innan 12=) upp till JB mötte anna, käkade lite o gick in på gymmet där g-berg o  claesson befann sig. Kördee lite moves , o gymmade. haha, eller om man nu kan kalla de för att gymma !? åkte sedan hem en snabbis , sen träffade jag anna L. Gick på stan, hälsade på min farmor där vi fick våfflor :D haha, snäll hon är min farmor <3 fick massa skärp också :D käkade med en alkoholist som satt där o utforskade o en utvecklingsstörd tjej.. ursch vad jag tycker synd om dom egentligen =/ haha , alkisen var ju rolig.. satt o snackade för sig själv och med oss! nu är jag hemma o ska snart över till farmor, tycker så synd om henne! så ska umgås lite.. 

Snart är det fredag o jag längtar gärnet!! Har massa inplanerat nu så det kommer bli grymt!
Massa matlagning, snack o endel fester!
återkommer senare med ett lite roligare inlägg förhoppningsvis!




BTW, tycker ni inte det är tråkigt när man bara skriver om sina dagar ut & in?? SVARA NU!!
kanske inte så kul o läsa om annan skit med 1000 långa meningar heller? haha, vel-lisa!




Kommentarer
Postat av: Sandra(:

fortsätt så Samantha det gillar jag du har alltid så mycket för dig så ,;)(Y)

2008-12-03 @ 20:38:20
Postat av: Sandra(:

fortsätt så Samantha det gillar jag du har alltid så mycket för dig om dagarna så ,;)(Y) sötnos!<3

2008-12-03 @ 20:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0