linser (www.fargadelinser.com)

wohoo! Nu alla mina kära läsare finns det ett erbjudande för er alla! Iallafall ni som har bloggat i över 2 månader!
Ni som möjligen vill ha en annan ögonfärg ska genast gå in på
www.fargadelinser.com
 för att beställa den färg ni vill ha!
är det inte hur bra som helst? MEN, det är utan styrka så ni vet! Vad väntar ni på? skynda o beställ vettja!
Ni ska gå in på " bloggar du?"  på deras hemsida och där står informationen för att ni ska få hem linserna! Det är helt gratis =)


woho, ni kan ju gissa vad jag ska göra nu !? Jag har ju bloggat på denna blogg i ett år snart tror jag! =) Blå eller gröna ska jag ha iallafall :D lycka. hoppas jag får dom nu :D







...puss o godnatt!

Kommentarer
Postat av: Miccaela

Jag fick mina igår, dock var dem inte så snygga faktiskt, jag tog bruna iofs, så de kanske var något med det och det är ju månadslinser men man fick ingen sånn linsburk till så man måste köpa det + vätska själv .. :)

2008-12-16 @ 19:30:22
Postat av: Samantha

allvarligt ? fan va sämst.. får la börja leta efter mina gamla linsburkar ^^ snart sees vi :D

2008-12-17 @ 20:20:58
URL: http://sdahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0