lördag 20.47 (direkt från) götet.

ska uppdatera när jag har tid & tillfälle! Here it is ;D ska kolla bussarna in till staden nu.. Jag o Madde ska fika med mina nya vänner! =) avenyn eller kungsportsplatsen.. var på stan sen hela dagen, hittade inte ett piss !! Bara en mössa, hahaha. den var fin för tillfället, men känner inte så mkt för den längre =/ Jag, Tomas o hans kompis hittade även en thai restaurant.. fy vad gott ! Wookade nudlar med kycklig.. yummie ja!
madde däremot, hon köpte smink för över 500 ;- .. jaa tänk den som hade pengar!
själv letar jag bara saker på HM, haha! Hoppas på ett par snygga brallor, nyårsklänning eller jeans-tights, aao!
får kolla mer på måndag, åker ju hem på tisdag =/ men då får jag ju träffa anna ialf, ska ha skönhetskväll sa vi.. Peeling, skrubb, ansiktsmask, naglar osv .. hoppas hoppas! det skulle mitt face o kropp må prima av:D


ne , dags att checka bussarna var det ja! Puss på er läsare o ni fina kära!


en mongo samantha
        &



 en rolig mongo madde

Kommentarer
Postat av: Anna

och vadfan har hänt med texten? :P

2008-12-28 @ 15:30:25
URL: http://annaclundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0