lördag, söndag måndag!

jaa vad gjorde vi sen i lördags då?Först ringde Sandra mig (pappas tjej) kom ju på att vi skulle iväg till pappas fosterfamilj eller va man ska säga där min faster fyllde 25 år, grattis igen! PÅ tal om faster ;o.. Jag ska bli kusin igen till Maj! Faster Victoria ska få sit t första barn!! så kul de ska bli.. o SPÄNNANDE! Ialf, åt en galet massa mat.. eller ja, jag åt inte lika mkt eftersom de vart massa mjölk i förrätten.. Sen lax ( jag typ.. HATAR all fisk!! ) sen god efterrätt.. snackade lite..pussade, kramade o lekte med syster! Guuud, hon har blivit gaaalet söt!! fått 8 tänder, ganksa långt ljust hår o går gör hon också o pratar även lite! Hon är in ögonsten! Kom hem då jag hittade gull madde diskandes (vafan!?) .. Sen började vi förfestade lite här hos mig, denna gången bara jag, madde,gröh, anna, vivi! drog till brika till hamra igen.. dock roligare där på lördagen för de var 1000 ggr bättre musik! Men mer folk på fredagen.
Stannade cirkus 1 timme.. Sen åt vi i stan, vi alla var svin hungriga. Efter en stunds ätande drog jag till Sliver för att hälsa på Michael.. sen drog vi hem till mig o vi alla sov här! =) Söndagen väckte gröhn mig för att hon skulle till willys (?!) så tillbaks kom hon med pepparkakor, choklad! det vart vår frukost! Jag o Madde städade lite sen stack vi till Hva för att träffa hennes mamma en snabbis sen vidare till stationen där hennes buss hem till gbg skulle gå =/

Idag har jag bara vart i skolan, försov mig så jag kom till halv 11, missade provet! fuck!!  .. Har bara degat sönder efter det, slutade ju kl 4! nu ska jag fortsätta o dega.. Imon är dt chill i skolan, ska göra en uppgift på a6 med klassen o sen ska vi alla fika! jätte mysigt tycker jag! Kommer sakna dom under lovet! På tal om lovet så kommer kanske Miccaela komma till mig, annars åkre jag bannemig ner till henne :d längtar såå mkt =)

Jaja, ska äta pannkakor nu! Mummmmmaaaa.. PUSS


 

haha, så söt du är då! grubbla liiiiite till då?!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, datorer är lite kluriga ;) jag saknar dig <3<3

2008-12-15 @ 20:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0