Lördag..

Ikväll ska jag o Anna bara ta det lugnt.. Efter igårkväll så sa vi det att imorgon tar vi det lugnt! Ska bara sitta o snacka massa skit, kärlek, familj, vänskap.. Kolla resa till kroatien igen, kanske laga ihop nån mat o dricka ngt gott! Kolla film o bara äta onyttigt o mysa sööönder !! deet kommer bli så mysigt, jag tror att sen vi började umgås såhär mkt o när jag var mkt med emelie så har vi bannemig varit ute VARJE helg sen under sommarlovet, minns ingen helg då vi varit hemma!
Så ikv blir det bra, dessutom ensam hemma också!

Igår kväll var vi på fest i bankeryd, slutade inte lika bra dock! Så vi drog in till stan för en fest, som förmodligen var slut? hel knasigt.. Så igår hade vi typ 3 elr 4 planer att göra, skulle åkt ut till Martin o Robin också, åkt upp till Jonas.. Men ist hamnade vi hemma i min sköna säng.

Ska äta mammas hemmalagade potatisgratäng nu! finns inget godare!


Love you mum! (L)

ngn som vet när stan & a6 stänger idag? Måste lämna tillbaks skor!


Kommentarer
Postat av: Anonym

den bilden e så jävla ful, hasha

2008-12-22 @ 17:05:14
Postat av: Samantha!!

nej, fin :D haha

2008-12-23 @ 17:17:11
URL: http://sdahlgren.blogg.se/
Postat av: Anna

hhaha neeej,

från mig var dt ;d

2008-12-24 @ 00:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0