Merry X-mas

god jul på er allesammans =) nu ska vi dra till min moster o kusiner:) kommer bli fett!
Äta goda köttbullar, prinskorv osv osv.. fick finast julklapparna av farmor, i love her!!

En lång svart stickad tröja
Grå tröja med hög stor krage som jag önskat mig.
En äkta silver ring.
Silver öronhängen.


oo tänk, allt detta har jag önskat mig?!!
Imorgon bitti ska jag till pappa o fira jul igen.. mysa med syster också!
byta lite klappar oså.. Sen får far min köra mig till jobbet, börjar 17.00 - 23.00 ( WOHO! )
däremot på juldagen så sticer jag till göteborg !! så himlans skönt.. ska bo hos min Madde!!
Kommer bli grymt, ska även träffa några andra kompisar ju.. svin fint!



tidig julklapp från mamma!
Vit tisha med 'mun tryck' från Gina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0