Söndag ifrån göteborg!

heej goott folk!
Här är det gott folk, jappjapp!

vi vaknade för en timme sen cirkus.
Har käkat frullleeee, pratat i sömnen, snackat bull.. gick ju o la oss vid fem inatt så det är okej att sova sådär länge!
Sååå.. igår då; Drog in med vagnen så vi var vid kungsportsplatsen vid halv tio ungefär, fikade satan med mina nya vänner sen fredagen=) haha, hur goa som helst.. Dom erkände hur femenima dom egentligen var, oooja, det vill jag lova! Madde ville till en början lägga benen på ryggen o löpa iväg.. hahaha! Dom älskar tjejfilmer, ansiktsmasker o sånt. Vi snackade om de mesta.. kärlek, filmer o allt annat. Vid 12 så drog vi, dom drog hem och jag träffade Tomas efter han gått av sitt pass från lumpen. Gick längs vattnet, domkyrkan, tillbaks till Brunnsparken.
Så jag kom hem vid halv 3 ungefär!
FYFAN vilka sliskiga människor det finns här i götet.. okej , jönköping också men detta slår jkpg! Inne i Nordstan kom en sliskig äcklig blatte o tog madde på röven, madde fick D-A-M-P!! utanför kommer de andra äckliga, typ.. neee men svin vidriga.. - tjejer, taxi.. TAXI??? o så typ inne i nordstan så delade dom upp sig o gick typ fem m emellan varandra för att plocka tjejer typ.. tur nog var det poliser där inne !

Men ialf, söndag idag.. det är en chill dag ju, jag o madde ska ta oss in till stan en snabbis, men inte för att shoppa denna gång! sen ska vi baka kladdkaka o mysa med filmer... en riktig söndag med andra ord ja..  ne , ska klä på mig lite vettigare kläder nu ,

ha't ! PUSS


( DETTA ÄR ETT INLÄGG SOM RYCKTE SÖNDER, DÄRFÖR KOMMER DET IDAG )


Kommentarer
Postat av: SOFICIOUS

ååååååh gbg!

2008-12-29 @ 12:24:10
URL: http://sofiasnya.blogg.se/
Postat av: Samantha

haha, jag vet :D livets stad ju

2008-12-30 @ 12:16:28
URL: http://sdahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0