söndag..

eftersom jag vet att du läser här emellanåt så kan jag ju alltid skriva lite här ist.. Om du någon gång skulle fundera över varför jag ändrat statusen på facebook till singel tex så kan det ju vara för att du aldrig är hemma/vill inte svara när jag ringer dig?:S .. När din pappa väl svarar o du inte är hemma, så ringer du aldrig upp? Du som nyligen sa att du tyckte vi hade ett bra förhållande när jag ville prata ut med dig?.. Men nu är man blockad på msn(antar jag) o jag o mina vänner tippar på att du inte vågar ta steget sjäv, utan att jag ska göra det! o är även blockad för att de fortfarande ska stå ; Samantha (L)  på din msn?.. iallfall, tragiskt av dig att du inte ens kan våga prata om det, utan att man ska behöva skriva det här eller på facebook! Jag saknar dig, i do! Jag saknar att vakna upp brevid dig, sitta alla dessa timmar på bussen såklart, din failj, hela dig..  Men men, en månads förhållande är inte vidare länge, så jag ska klara mig bra ändå:)


Miccaela, jag hoppas vi ses ändå! Om du fortfarande vill komma hit oså=) <3


Kommentarer
Postat av: Madelen

Gumman, är det sluta mellan er? Åhh tråkigt.. Varför detta? Vill inte du? Puss

2008-12-14 @ 15:27:49
Postat av: Samantha

2008-12-14 @ 19:56:21
URL: http://sdahlgren.blogg.se/
Postat av: Samantha

ne men de e fuckat! har inte sncakat sen i tisdags,hur normalt är det i ett förhållande liksom ;p

2008-12-14 @ 20:16:11
URL: http://sdahlgren.blogg.se/
Postat av: miccaela

Vi kommer ses och vi kommer alltid vara vänner :)<3

2008-12-15 @ 20:47:32
URL: http://miccaaelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0