still a part of everything i do..

hej samantha heter jag o jag uppdaterar sämst! nee men igår så var jag ju iväg o fikade med typ darko, göthberg, blom, johan, didar, samuel.. så kom hem rätt sent o då orkade jag inte blogga.. imorses försov jag mig till eftr 9 någongång.. kom till skolan vid tio halv elva.. då insåg jag att jag kunde stannat hemma o sovit eftersom alla var i väg på idrott - bad! så jag åkte upp till mor min på a6 o fick syn på ett par nice stövlar! så hon köpte mig ett till par :D lycklig!! Stack till skolan, hade en lektion.. Imorgon har vi Lucia först på morgonen, sen slutar vi förhoppningsvis 12 om Lena ger med sig :D Sen ska jag direkt hem o damsuga lägeneheten för min (världens bästa) mammas skull.. Sen kommer Madde till mig igen o stannaar över helgen.. vilken ännu större lycka! Så ja, jag stannar hemma i helgen igen..Alllltså inget åka-ner-till-johan-sak! Lokal fest i helgen igen :D de blir nice.. ne nu måste jag fixa mig lite snabbt, bussen kommer om en kvart.. Ni kan väl lista ut själva vem jag ska träffa? räcker med att jag säger min favorit...


pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0