TIPSY

Nu är det dags att gå ut i det ohärliga vädret till willys för att möta anna! Ska inhandla cheeeseballz, ååh så gott! min o annas favvo! Ska hem hit sen o mysa.. har laddat ner snart 2 filmer också ;) de blir nice. Får se om vi blir hemma hela kvällen, det lutar åt det iallfall! är ju ensam hemma :D

jag o min mor har haft MASSOR av släktprat nu under kvällen, om min pappa, uppväxt, hennes uppväxt, mina släktingar. hennes släktingar.. allt! fick veta massor, o även en hel del saker jag inte ville höra.. fyfan!

jaja, ha en trevlig kväll allihoppa! (K)

Kommentarer
Postat av: annna gröööhn

sammmmmmmmmmmantha sätt på mobilen för i helvet:P

2008-12-21 @ 20:17:23
Postat av: Anonym

som vadå? låter som du har världens sämsta släkt!?

2008-12-22 @ 22:40:13
Postat av: madelen

som vadå? låter som du har världens sämsta släkt!?

2008-12-22 @ 22:40:54
Postat av: Samantha

vaa?! nee knappast!! elelr jo, min pappas sida är inte den bästa!

2008-12-23 @ 00:13:50
URL: http://sdahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0