Until you die.

nu sitter jag här o käkar mammas mumsiga mat, vilken blandning säger jag bara! tänk den dagen jag flyttar hemifrån.. hur ska jag klara mig utan mamma? haha! shit.. äta utemat & nudlar dag in o dag ut.. all post o räkningar kommer ligga högvis på köksbordet.. dammigt o äckligt kommer de vara med. jappjapp, samanthas mysiga framtidslägenhet ;) ngn som vill dela med mig? (A)

ska snart dra ner till stan o lämna CV, göra en intervju på the bodyshop inom skolarbete.. fy va kul ja ! =) Fick sluta kl halv 12 idag typ, hur skönt du vill! Dan kom fram till mig idag i skolan o började klaga o ha sig .. fick ryck, o de märkte han! Då började han nästan fjäska.. ååh vad jag hatar lärare som tjatar o håller på o vara dryg? " du kan inte vela i ett år samantha.."   " du vet väl vad du pratar om eller ?!?! " skjut mig, skjut honom typ? ne men urk på't!

Förlåt för den icke bra uppdateringen igår.. Var med anna på dagen igår, drog förbi kashe o hämtade mitt busskort o allt de där, gick sedan på bio o såg sexdrive - haha, klockren film! Handlar lite kort om en kille som är 18 år som fortfarande är oskuld, han dejtar en tjej över internet som han ska träffa för att sedan bli av med oskulden.. hans bror hackar på honom för att han är 'bög' .. resten får ni se själva :) skit rolig! =)

Nu ska jag dra mig, ha't  (K)   Saknar dig min käre gode älskade vän Madeleine!!


Juste , har nytt nummer från o med idag också så ni vet, men de flesta lär väl redan fått sms om det ? ;p haha.
Så jävla surt o ha kontantkort nu.. urk! Men det ät comvi iallafall o det är ju great! Men smsar dock inte gratis till alla längre o kan icke ringa.. surt sa räven!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0