"whiner"

tjooO! !! ! ! ! ! ! hhehehe.
Görs då??

Vad gör jag? pratar på msn, käkar toast o kletar md hudsalva i jämna mellanrum! trevlig information? Jatack!
Vad har jag gjort idag? jag har dansat till massa goo musik som jag hittat , bakat somsagt. .  mindre lyckat som alltid!
Varit med anna, kollat resor bara för att. Det var nice o jag känner lockandet! men MÅSTE börja spara nu om jag ska ha råd. Tänkte först napa, men det verkar lite osäkert tyvärr? så annars lutar de ganska mycket åt sunny beach - bulgarien!
eller kanske spanien?...Men vi hittade faktiskt ialf 2 hotell som vi vart sugna på! Isf drar vi i slutet utav Juli, o då är det ca 1 månad kvar tills jag är 18! jappjapp =) nice som faaan. & Sen blir det såklart Karlstorp till midsommar igen, ett måste(!!)
Göteborg med för traditionens skull.. jaa, en sjukt nice sommar då med andra ord ja!

Nu ska jag sova, fyy va skönt! har dock sovit 2 ggr idag redan.
Imon börjar jag kl 8, sedan studiebesök på Grand Hotell sen slutar vi :D deeg!



Kvällens;

Armband - Ur&Penn.
Jeans - H&M.
Tröja - Gina Tricot.







godnatt!



Kommentarer
Postat av: malin (johans syster)

jag var i sunny beach i somras, inte riktigt min grej iofs, men det var sjukt billigt till skillnad från vad napa verkar vara.. på vissa ställen kostade en öl ute 5:-, billigaste ciggen kostade ca 10:- paketet och det var jävligt party överallt, och schyssta stränder ^^,

2008-12-02 @ 23:16:51
Postat av: Samantha

jaså? aa, jag var där med för ett x-antal år sedan, minns att det var fint, men enhel del horor på klubbar o sånt om man får säga så ;p

nehe?:D va bra.. då vet vi vad vi ska sysselsätta oss med =) va kul att du läser min blogg =)

2008-12-03 @ 19:21:48
URL: http://sdahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0