you know i can't araise you for my money

tjaaa:D:D glaada samantha här, wohoo ! nee men tack för svaren ang hjälp! Har fått endel på svar här & även e-mail :) uppskattas! ska testa den där bis... va de nu hette ;p Snart ska jag neråt stan igen.. för att träffa anna, vad annars? ;)
Hann precis med att komma hem från råslätt där jag för övrigt fick sällskap av aleeekkzz =) tills anna ringde!
Ska försöka att plugga med lite seanre om det hinns med.. Imorgon är min efterlängtade fredag så ska hem fort o fixa lit små sakr sen ska jag befinna mig på stationen halv 5! Imorgon blir nog rätt så lugnt tror jag, men det är ju skönt det också faktiskt.. kansk fikar lite, lagar ngn middag osv! man kan ju inte vara igång hela tiden, inte sant? =)


ne nu måst jag springa ut till bussen:o hörs sen ! pussssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0