0HFHAFJG AGJ

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag är så jävla ARG ARG ARG !!!! det där sista du sa , var så jäääävla onödigt !!!
DAMPA SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNDDEEERRRRR !!!!!!



(U)

du vet inte hur ledsen du gör mig !!! de bara ööööser tårar. fyfan , hur orkar man !? :S
jag hoppas du är .. ah du vet vad! å detta är bara början, HUR FAN SKA DE DÅ SLUTA ?!
 de kanske är bättre å skita i allt, vill DU de ?! det vill INTE jag iallafall. Läs om alla sms från mig isf! ( L ) :/


Så jag frågar mig själv, men hittar fan inga svar.
så jag plågas rejält. får lida i timmar & dar.
Krossa mitt hjärta..
Vi två tillsammans var det inte så vi sa? Ja leva & va glad, du var allt jag ville ha.
Där står du framför mig som livets mening.

Min ängel, en vän du var som himelen.. Va hände sen nu är du min största fiende.
Höra & tro du sa du älskade mig, meningslösa ord..vad förväntade jag mig? (8) ;/


...   Finns ingenting - texten . . ja vad ska man säga ? vissa ord kan man ta åt sig, andra inte.



Kommentarer
Postat av: Valon..

känner du de lilla minsta tvivel så säg ifrån, för jag har fasnat för dig SNAbbt !! o det händer inte ofta zemer, jag e lika rädd som dig för o bli sårad tro mig, !!! o när man e arg så säger man saker o ting man inte menar... eller hur älskling ? är det inte så ????
KYssar längtar tills alla hjärtans dag !!!

2008-02-06 @ 12:31:01
Postat av: SÅ här ska det stå egentligen älskling !!!

Du hoppas att jag är vad... nöjd ?... tror du värkligen att jag är nöjd ???? jag e inte glad o se dig skriva sånna här texter eller att ens inte höra dig glad på tele ? ... =( im sorry.. fast de inte var mitt fel !! =S det e sånt här som gör mig arg
älskling!!! o du vet själv att jag alltid försöker lösa saker o ting som tex DETTA !
jag vill inte att det ska ta slut såhär innan det ens har börjat ?! eller du kanske har haft tanken ??
som jag alltid har sagt !! känner du de lilla minsta tvivel så säg ifrån, för jag har fasnat för dig SNAbbt !! o det händer inte ofta zemer, jag e lika rädd som dig för o bli sårad tro mig, !!! o när man e arg så säger man saker o ting man inte menar... eller hur älskling ? är det inte så ????
KYssar längtar tills alla hjärtans dag !!!

2008-02-06 @ 12:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0