Dödens

Är verkligen helt dödens nu , vet inte varför. Tidiga mornar drar livet & energin ur mig.

Jag & ivana GICK ner till stan från henne via vätterstranden ,gud vilken sommarkänsla man får. Saknar verkligen sommaren, alla härliga sena sommarkvällar med grill o hoppa på stenar som emelie säger ^^ haha ! Nu pratar jag bort mig igen.

Kom ner till stan, lämnade in en film på Vip sen gick vi till friskis o skulle träna på gymmet vilket inte vart nå vidare, vi kom i unifunn med att jag har NOLL styrka. Varken ben, armar eller mage. Såg verkligen ut som att Ivana tyckte de var fy skam. Det var de ju iofs.

Skulle göra olika övningar men hade noll ork o kunnighet, fyfan! Ska börja göra sit-ups varje kväll innan bedtime. Aja, tränade typ en havltimme (hahaha) sen gick vi till mc donalds^^ alltid godast efter en hård träning med mkt skratt som vi har. Följde ivana till bussen sen kom

Chris, keke å nån annan o hämtade upp mig så de skulle äta lite på max. Sen körde de hem mig =) Nu sitter jag här o funderar på den härligt sköna sängen bakom mig, elr ska jag ta mammas ;) haah ! fan skönare..


God natt allesammans, lägger förmodligen in bilder imån från ikväll =)
Pussis / Samantha...




PS: har fått massa frågor varför jag lägger ut mitt andvändarnamn o lösen hit till bloggen, det är endast för de finns VISSA människor jag INTE vill ska läsa detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0