FREDAG

God dagens kanske man ska säga:)
Nu är tant Samantha hemma från ytterligare en skoldag.
Vekan går så fort !? ;D Äntligen fredag!
Försov mig idag IGEN, eller vaknade vid tjugo i sju..gick upp o sminkade mig.
Kom på : FAN OCKSÅ ! Har ju sovmorgon idag!! Så gick och la mig för att vila typ 10min.
Vaknade till o trodde jag försovit mig men då hade bara gått 10min.. fortsatte vila o vaknade typ
40min senare att emelie ringde å väckte mig igen,skyndade mig till skolan, ska också
påpeka att jag blivit duktig o går typ alltid till skolan, förrutom nu då för de e ju fredag så tog
bussen hem, hade typ.. en lektion? Så nu ska jag ner till stan o köpa en tröja tänkte jag:)
Hoppas jag hittar ngn :) Sen kommer emeliebabüüü hit :D

hittade laddaren till kameran OCH mobilen igår, så här kommer lite ego bilder :)

              bästa mamma ! <3

                              Haha blinkar med ett
                               öga här om ni undrar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0