Get with you .

tjenareläsare ;D

Allt bra eller? tro fan de! med mig äre as bra ! eller har sjuuuukligt ont i magen idag, så gick tidigare från skolan:( lär ju ha fetaste frånvaron , inte bra med tanke på min restande frånvaro  ;s men de är okej :D får bli sjukhuset med mami snart igen asså, tänk om man har blivit laktosallergiker igen? illa då ! Min mobil laddare är borta också , fan ska jag ska ta mig till med nu då? Inget batteri i den alls heller för den delen , så nu är de msn - kontakt som gäller hedan efter!

Vad händer idag då?
Jojomen , de ska bli friskis strax tänkte jag , ska lägga över lite bra musik på mp3'n o pumpa till !
Smiter nog in på gymmet idag , lite löpande å magövningar får de ta o bli! Har inget kort där typ,
endast gym(tror jag? ;p) haha, samantha med nollkoll. Den stilen brukar jag o Ivana köra , förrutom att hon har gym
kort då.. sen blir de hem o skriva till ett CV, dags för jobb ! Ngn som vet ngt ställe dom behöver folk på ? hör av er.
 
Imon
: kommer den efterlängtade fredagen , då ska jag va med emelieplutt , KANSKE försöka oss in på centrum o slocka stämpel om de går?! tveksamt. Sen blire la mys.

Lördag ska jag va med en/några människor o mysa :) ser jag fram emot! Blir inte de av så ska jag va med Ivana <3

Nehe , dags å byta om! Sköt om er. Puss / Samantha


                                       

               Christina Aguilera                                                                      
Så damn snygg är hon!                                                             
Kolla ansiktet - ögonen?!                
                                          

         
                      Jordan Katie Price

Också sjukt fin tjej,förrutom hennes enorm bröst
Såg en as fin bild på henne i tidningen med hennes barn

Skulle dö för dess utséende, men visst borde man va nöjd för den man är,  men jisses ! så vackra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0