Lay your love on me

cp trött o cp ont i huvudet, är så jag skulle kunna uttrycka min dag!
Vaknat med världens huvudvärk , antar att jag sovit förlänge. Gårkvällen
tillbringades hos Ivana med melodifestivalen , tkr LÄTT att BWO var bäst!
Vi diskuterade de där lite , ja menar . . vafan är detta för festival? tänk typ 20år
tillbaks, var de riktig melodifestival.. Själv tyckte jag att "upp och hoppa" med Frida SÖG !!
de är äkta pinsamt för svensk melodifestival, snart börjar dom väl sjunga på arabiska med?
ursch vad rasistisk jag lät, men ni fattar vad jag menar!

Nu är det bara till att börja längta tills nästa helg igen, har prov i veckan med så funderar på att plugga lite idag.
Tänke försöka övertala emelie att åka till gbg på fredag som vi pratat om innan :) skulle va mys! Sen vidare till
trollhättan kanske (a) mahah !

Får återkomma med lite FEELINGS senare ;S  .. Måste börja fixa mig lite o städa, ska träffa erika snart! (K)  Puss  ! !





image68                        image69

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0