Verkligheten kom ikapp

Verkligheten kom ikapp drömmen .

Sitter i skolan nu , har försovit  mig idag så väntar på att tjejerna ska komma snart..
Kollar runt på ef lite på bilder och så, känner en enorm klump i halsen.
Vissa människor man ser , som man nyligen lärt känna men ändå vet att man
förmodligen aldrig kommer se igen! :{

Kolla va fel de kan bli pga en liten text , men om jag lyssnar på din kompis kanske det var de som var meningen? att de skulle ta slut inom snar tid? ;s

Bli aldrig kär för fort,  jag trodde jag visste vad kärlek var.. Men ack så fel jag hade.
Denna gång hann du ifatt mig. Men vad ska man göra? Jag KAN inte vara tsm med ngn
som man bråkar hela tiden med, (=tappar även känslor då) sen så svartsjuk o inte verkar tåla
att jag har killkompisar, kallar både mig OCH mina vänner för saker osv osv.
Sen som tror att du kan börja bestämma över mig, nehedu! nån måtta får de va.
Respekterade du ens mig? Inte enligt vänner & familj Men man ska inte alltid lyssna på dem , om man nu vill upptäcka problemen själv.. de var så som jag gjorde. MEN hedan efter ska jag lyssna på folk omkring mig!
Och efter detta är det lugna tag som gäller , ska inte låta de gå fort!
för kolla vad lurad & sårad man kan bli. Men är det verkligen värt att va sårad över en kille som egentligen inte verkade va så bra? Tycker man om ngn är det så lätt så lätt att inte se de onda i personen , 
Men en sak ska du veta om du läser detta; jag tyckte faktiskt om dig  ...  TILLS de började rinna ut i sanden.
Och om du inte tror mig, så vet jag inte vad jag ska göra.
Och efter allt du sa till mig, vet jag inte vad jag ska tro ?
Säger du det för att hämnas efter jag gjort slut , eller är der faktiskt sanning? 
Så jävla lågt isåfall . Då önskar jag dig INGEN lycka ska du veta.

men nu går jag vidare , och det brukar jag lyckas göra rätt bra =) Jag är på g !

               


En sista sak , skulle gå under utan er tre ; Mamma, Ivana & Emelie <3

Kommentarer
Postat av: Iwi

i so fucking love you and i so fucking hate him (valon, eller vad fan han heter).

2008-02-20 @ 16:41:45
Postat av: S.

and i LOVE you to !! you're the best

2008-02-20 @ 16:50:18
Postat av: Sanela

Så sööt du e samantha, på bilderna xD

2008-02-21 @ 00:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0