vill-ha lista. .

Mmh , jag vill ha en massa saker jag , men kan inte ens komma på hälften  ..
Snart är det ju alla hjärtansdag också, glöm inte det hörrni ;) Jag ska iallafall köpa något.

Här är några av sakerna på min "önska lista"

1,    2, 



3,       4,



5,          6,   7, 


8,       9, 


1 =  En ny mp3, den har ju blivit helt konstig. Så en ny likadan vill jag ha.
2 = En ny mobil, själv tycker jag denna är ursnygg.
3 = Tommy Hilfiger parfymen - dreaming.
4 = En till christina augilera parfym.
5 = Alla hjärtans dag present tex. Tycker denna är så fin.
6 = Lika så denna..Älskar hjärt-smycken.
7 = Det ser väl alla vad det är .. Peeengar! som alla säkerligen vill ha.
8 = Canon systemkamera, alltid velat ha <3
9 = Kläääder , får ju aldrig nog . .(ink. väskor, skor )


* 10 = NYTT liv, är så trött på allt just nu :S :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0