with YOU ! <3

image30




Back to real ..


tjenare folks :) Nu är man hemma i tråkiga jönköping igen.
Allt är som vanligt typ, dissigt väder, förseningar till skolan..
vet ni vad? idag vakande jag halv 12 av att mamma kom in på mitt
rum fly förbannad, typ den - SAMANTHA!!! FÖR HELVETE.. VAD GÖR DU HEMMA ?!?!?!?!?:@

gad, fick värsta cp dampet. så ja klev upp, tog bussen till skolan. mötte emelie som också försvoit sig
och som kom samidigt som mig vilket betyder att ingen trodde på oss att vi försovit oss.
Käkade lite skol lunch, slappade oss vidare igenom dagen sen hem igen. Så här är jag nu,
handlat lite käk med världens bästa mamma, ska städa som FAN i mitt rum, ser ut som hej kom och hjälp mig.
Sen ska jag skriva klart svenska skiten som ska vara klar imån om "paketet till eftervärlden" typ ..
berätta om vad vägarna, bilen och sånt vad de har för betydelse för oss. Sen blir det träning.. Medel 70 på friskis vid typ halv 8 eller något. Fullspäckat ! men det borde ja fixa med min härliga sovmorgon som jag hade!

tänkte berätta lite om helgen;
Fredag -  jag och emelie drog lite tidigare från skolan. åkte hem till mig och slappade lite.
Sen drog vi till sibylla på elmia och åt lite snabb käk.. onyttigt men gott. sen hem igen..
fixade oss lite, sen packade sen raka vägen ner till stationen. Nu vart det borås som gällde för oss!
skulle köpa(lägg märke till skulle) för nemen hoppsan, det var fullbokat :o så vi fick vänta tills klockan 17 innan vi åkte. KUL ! så vi åkte hem igen, sen tillbaks vid halv 5 typ..  sov oss fram till borås..  jag o emelie hade tänkte ta var sitt säte på bussen så .. skönt så länge de varade.. för de kom en kille å satte sig bredvidmig. han somnade å tog all plats han bara kunde medans jag satt o tryckte i fönstret. Han somnade, hans händer började närma mina ben.. för o inte nämna hans huvud. gad, satt typ I fönstret. Inte nog med det, han luktade DÖD fisk i munnen när han andades..emelie hade jävligt kul åt det o satt & sms'ade.  framme i borås möttes jag av min sötboll och hans kompisar.. lite pusskalas & så :) gick hem i regnet, och gick hem till Sanela som bodde själv(måste bara påpeka att guuud vilka snälla människor jag träffat där , sanela .. hur trevlig & go som heeeelst ! ) där var vi hela kvällen & natten. åt på campino, världens godaste pizzor..               Sen blev det

Lördag - Vaknaade av att nell(?) kom in å väckte oss. sen kom hela jävla gänget in.. haha Sofia & Sanela skulle iväg o tränade.. vi låg asså 4 st i en dubbelsäng., (kvällen innan vart vi 6 st för en stund) så jag , valon & gramos drog till knalleland som jag ville till :)kollade runt lite och åkte bara iväg med 2 köpen, eller ett som var rouge - H&M . fick 1 par skiiiiiiit fina öronhängen av valon - tack gullet <3 gick runt där lite, sen drog vi hem till gramos som med var ensam hemma.. valon skulle hem å byta om så vi kollade på film så länge, blackjack .. oväntat bra för å vara en svensk film faktiskt. Sen kom han, typ SPRANG ner :D sen var de slappt for a while sen skulle han iväg o jobba.. :/ så det var Jag, gramos & sandra som åkte in till stan för att möta 2 gbg'are. . Micha & nattis. det var  kvällen började .. fan va kul vi hade :D vart hos gramos hela kvällen, först spelade killarna å vi åt bara massa onyttigheter. sen droppade folket in (tex genc, tony,adnan, å några andra o vi tjejer + gramos ) & det blev mer till fest faktiskt.. SUPER lyckad kväll faktiskt, saknade mitt gull dock. Men vi 3 tjejer blev ett sånt gäng å lyckades få ut några andra blondies som satt å stirrade som fan ;o dansade, skrattade & sjöng hela kvällen <3 mer säger jag inte.  Kul att träffa er flicks om ni läser detta!

sen blev de Söndag - o det var dags att åka hem igen :( samma som i fredags var bussen fullbokad när vi kom ner till centralen, så åkte hem vid 9 ist. Fick ju iofs typ 2½ timme mer med dig! :)  Denna dagen var bara slapp, städade lite.. sen somnade han & jag på soffan.. var hos sanela med sofia också de sista 2 timmarna.

HAHAHA ! juste, måste bara berätta helgen's roligaste.. Gramos & Adnan. skulle diska alla glas från lördagen, dom fann inga sånna där diskmaskins tabletter ni vet? så smartot själv la i diskmedel :o hahaha ! så när jag kom till köket ett tag senare var det skum överrallt.. både UNDER diskmaskinen, i diskmaskinen OCH på golvet.. (kommer bilder sen) hahahaah. fyfan!
¨

ne nu måste jag gå.. Tack för en finfin helg alla och för att man fick träffa alla såna bra människor, ni vet vilka ni är!
Pussss / Samantha :D 




Mamma . vill bara säga att du är BÄST ! du är som min bästa vän.. aldirig utan dig!  (L)

Kommentarer
Postat av: Sanela

Tack gullet, det var toppen att ha dig här o jätte trevligt o lära känna dig gumman ! :)

2008-02-06 @ 00:36:09
URL: http://metrobloggen.se/sanela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0