360130-10

360130-10
Jag & Amanda hos mig förra fredagen:D <3

Orka skolan, haha.. till vilken nytta ?!
sitter på företags ekonomi lektionen å snackar med sandra, borde egentligen lyssna på - DAN THE MAAN !
har ju prov imån u know ! men icke sa nicke.. Jag å sandra läser bloggar, just nu hon kenzas blogg. mkt bra blogg:) Borde också bli det känner jag..men vill inte vara den somlägger upp massa bilder som en annan skvallertidning å massa sånna saker, men det blir nog så ändå ! ;)


nehe , nu är det dags att lyssna lite om intäkter ^^ sen hem & plugga.
och imorgon är det fredag. fyfan vad nice ! Emelie ska sova hos mig & vi ska ha så jävla kul!
Har vi tur så kommer kanske sandra med. NICEBAJS! taggaaa.

Pussis /Samantha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0