Chris Brown - with you

360130-13




vet varken ut eller in,
svart eller vitt,
uppe eller nere,
Skillnaden mellan regn & sol,
Skillnaden mellan kärlek och hat,
Skillnaden mellan tjej och kille.




                                                                 
                        Vad gör man?
Just nu strävar tankarna i havet , de bara sjunker djupare & djupare.
vill inte såra folk.. Orkar inte vara den tjejen som alltid ska gå runt &
tänka vad som ska hända här näst, alltid vara förberedd på gott & ont.
                      Vänner & kärlek , vad är det?




men en sak vet jag, jag har träffat en person med både goda & onda sidor, men jag accepterar det;
                            Jag tycker om dig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0