Long time , no seen

S.



Hejåhå ! Nu har jag ÄNTLIGEN fått internet igen , det var inte igår vill jag lova.
Long time no seen , right? Jo det vill jag lova. haha , tänk att det snart har gått 1 ½ månad sen vi flyttade hit,
har inte haft internet sen dess. tiden går fort.. Så hur är det med alla egentligen?
..Med mig är det helt okej, trött på vissa. Olidlig smärta på rumpan, handlederna, armbågarna och PÅ handen,
varför kanske ni tänker, jo jag ska berätta.

Skulle ner till friskis & träna (aerobic/dans 70) med evelina. .  Hade glömt å boka, så när jag kom ner var det FULLBOKAT ! lite små lack blev jag o rappade tillbaks till bussen.När jag precis kom vid vägen såg jag bussen komma, fan också! Jag började små springa lite . . När jag precis kom utanför bussen vid dörrarna där bak la jag en sån jäävla bell. Alla på bussen kollade o jag fick så grymt ont! Slutade med att en omtänksam dam komoch hjälpte mig upp för just de tillfället kunde jag inte resa mig, fick ta nästa buss!

fy, har fortfarande ont..  Snart är det äntligen helg, vad skönt! Nya schemat är kanske inget och skryta om, men det är ungefär som de gamla.. men fredag, då jävlar! Slutar halv 12, sug på den ni! Så då ska jag ner till friskis och köra lite danspass. Sen hem, städa.. Vara med emelie hos mej =) Sen sover hon här... Sen ska jag träffa en annan person dagen därpå =) Får se hur de går säg . .  På söndag är det slappdag o de blir till att plugga, något som jag egentligen borde göra nu med tanke på att jag har företags ekonomi prov på fredag, HATA ÄMNET!

Ha det så fint gulls,  pussis ! / Samantha .


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fin bild samanta jätte söt.. :)

2008-01-24 @ 18:33:58
URL: http://lindoke.blogg.se
Postat av: S.

tack gullet! du med (K)

2008-01-24 @ 18:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0