Lyckliga jag.

Jagärinterädd fördiglängreJagorkarintefaktiskttadinskitmer (8)

image31
(söta&underbara människor)


Vi strycker ett streck över det som hände. Det tänker jag göra iallafall.
Nu ska jag leva på nytt, med nya problem :D nesch fan, aldrig ! Inte längre.
Jag är så glad idag. ni anar inte.. Jag vill att de ska bli fredag igen, men denna fredagen
far jag å mitt hjärtegull till borås(Emelie). det ska bli så roligt.. ensamma i en lägenhet, med världens bästaste! <3
Åker direkt efter skolan kommer hem lördag/söndag. Då blir det familjeträff med förhoppningsvis.. det ser jag såå mycket fram emot.. å vet ni? Jag bryr mig inte vad folk säger längre.

Ska ta en snabbis om denna helgen som gått:
Fredags;
ensam hemma som tydligen alla fått reda på .. Skulle bara vara  lugnt hemma hos mig..
borås killarna kom med:) Men det slutade med kalabalik och bråk som tydligen alla också vet om.
jag samantha, fick rycket på alla å slängde ut alla.. slutade med att folket stod UTANFÖR mig och skulle slåss.
Jag sprang ut, tänkte lämna borås killarna inne, men dom sprang ut altanvägen..  är det bråk så är det.
Och det vill jag lova, för en kille (sägeringetnamn) tog sönder vårt staket för att få tag på en trä planka å slåss med. Lyckat ! ;S det är en sak VI kommer få stå för.. När jag väl var där ute kunde jag inte behärska mig å bara skreeek på alla. ungefär som - är ni heeelt jävla rubbade eller !? stick här ifrån förhelvete & kom aldrig tillbaks era jävla f***** .. Ber om ursäkt fören misslyckad kväll & till er som inte gjort ngt. Efter ett tags dampande drog jag, valon, gramos, marcus & emelie ner till evergreen och såg världens äckel hungerbarn.. Sen var det hem å myssss hela natten och somnade vid halv 9 dagen efter.

Lördag; då var det slappt, sen a6 med killarna..följa med dom till statioen, ta farväl.. börja sms'a igen som aldrig förr.. hem, deppa lite ! lukta lite på kuddarna å städa. Haha !  Sen var det stressa lite å fixa sig för nu var det fest på dalvik ist.. var där hela kvällen sen stan & till sist hem .. 
 
Söndag;  min gulleplutt tog mig enkelt egenom denna dagen,

Denna helgen som kommer  är full utav förhoppningar..

Ohh, juste !! Måste uttrycka lite HATKÄNSLOR för mina ÄCKELgrannar.. observera ÄCKEL !!
Fyy vad jag hatar dom.. Dom hade  ringt vår hyresvärd (som bor ca 1 min från mig ) och klagat
på bråk i trappen vilket INTE stämmer.. (för det var jag as noga med att inga var å skrek där & på altanen)
och att vi hade fört ett helvetes liv både denna helgen & förra.. jävla idioter..  fan fredag ju, klockan var INNAN 22.
den tiden var alla borta.. dessutom de med staketet hade dom också nämnt, det har dom inget med att göra!!
Deras äckliga dotter typ lika gammal som mig hade suttit på balkongen å rökt å skrikit FJORTISAR till alla där ute,ska komma från rätt käft! Bara för inte hon har några vänner ;@  tack så mycket !  tur att man har en förståelig mamma <3

Nu ska jag kolla på film o mysa i sängen.. tack för att du förgyller mina dagar baby!<3
det är egentligen galet, vad så få timmar kan göra.. Im crazy .
allt du & din syster sagt till mig, gaad vad det glädjer mig !! helt otroligt..

Puss godnatt / Samantha <33333333333

Kommentarer
Postat av: S

pusselipuss (L)

2008-01-30 @ 10:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0