what´s that?

360130-18


idag har jag vaknat på fel sida..
dagen har börjat med

* försovning
* sms-tjaffs
* ingen frukost
* vad hariday ;P

vill att emelie ska komma till skolan nu, men tösen har försovit sig!

Idag ska jag till daddy förhoppningsvis & träffa sessan. annars ska jag ner till stan med becca
hade tänkt att ta ett pass på friskis med, men harregud.. fullbokat från igår! 
men berhöver inte känna någon ångest, för jag & ivanis tränade igår, först aerobic (trodde vi)
sen började alla ta fram sånna step-brädor.. sämst! då fick vi veta att vi ska köpa step TVÅ, för saerobic ledaren var sjuk..MER sämst! men så efter typ halva passet, eller lite mer drog vi in å gymmade lite, nästan biffiga.
Och ivana gjorde sina cirkus konster, haha ! Hur kanman vara så vig? själv stod man där som ett annat kylskåp och försökte visa mina talanger genom att lyfta såna där 1 gr vikt, typ ! haha , ne okej skojar lite då.

Alltting är löst nu mellan oss! det är såå skönt , du vet allt. Jag vet allt..
Vi får väl helt enkelt båda göra framsteg..så många år för ingenting vore skit att slänga bort.
men det är inte skit, för vi har gått egenom mycket tillsammans.
Vi vet nu hur vi båda tänker, och det kan bara gå bättre.. Love

Puss / Samantha.   make my day better.

Kommentarer
Postat av: iwi

Du är vigis ;)
Jag älskar dig. Du har varit med mig under de flesta händelser. Det kommer bli bra :)

2008-01-30 @ 21:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0