balen . .

gaaalet sjukt äckligt fina är dom !! åh, när jag stod där nere o kollade på balen blev jag näst intill helt till mig.
Så super fina är dem, o tjernas utséende + klänning! GE MIG!?
Ekan vart ju super fin idag =) tog bussen henm o mötte joel, valle, g-berg o co. på vägen (=

Nu ska jag städa o fixa mig lite (: sen kommer emelie sen ska vi uuut =) tagg? nae, inte så!
Det blir en lång ledig helg nu, tors, fre, lör, sön,mån! sen skola 2 dagar ;D sen sommarlov, kan inte fatta det.
Kommer ihåg när jag o em gick i korridorena o vart så förvirrade, " vart ska vi gå? upp eller ner? eller kanske är det där?" haha, o nu är det slut :/ tkr de är lite synd faktiskt,, o  nu kommer 92;orna o byter plats med 89;orna.. men men, vad kan man göra lixx ;p hehe. nu är det äntligen slut med alla prov o upg. Gjorde de sista idag , vilken lättnad!


Pussss / S.image240


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0