detta är livet . .

fiiii fan vad skönt det är med sommarlov då ;o första tanken när jag vaknade : fan, sista dagen man kan va ute hur längesom helst, skola på mån :/ , men neheee da :D

Detta kommer också bli en super dag, precis som igår , och i förrgår!  riktigt  kul, ska dra en snabb runda;


Torsdag - skolavslutning 08.30 sedan fika på wiener med flicksen i klassen:)<3 (kärlek till er tjejor) Gick till faster vid june, möter chris o dess co. fikade lite o sanckade skit på george coffe, gick vidare till chili thai o var där lite också :) drog sedan hem för att fixa mig lite, hann vara hemma tpy 10 min, sen var jag tvungen o göra christ sällskap igen för de andra sov o sånt. Kvällen var de party där=) riktigt kul! Träffade massa nya människor också, var ju ensam tjej där, men de kom 4 st tjejer till , vi tjejer brukar ju ha en förmåga av att samlas i en grupp tsm ( alltså de som redan är med varandra ) o glo snett på varandra. men icke, de gick som fina fisken! skit kul kväll! tack till er alla<3

Fredag -


shit, måste dra! sktrivermer imon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0