religion ..

visst kan man bara flippa på religioner ibland ?!
oh, ursäkta mig lite, men jag är såå arg. så de kan låta väldigt dumt allt detta.


Meeen, visst är det bra att vissa har religioner, o har något att tro på osv osv.
MEEN, ska de inte finnas några gränser eller?
Ska det kunna gå så långt, att de kan ta en människas liv? för att de har en religion?
oj oj , vad arg man kan bli! jag tycker det är förjävligt, sen om allt stämmer som jag hört, är en annan sak.
Alltså att inte sjukhus osv kan hjälpa / göra vissa saker för att personen eller personens anhöriga har en viss religion som säger att de inte får göra si eller så!


Min farmor sa till mig innan; Samantha, du kanske inte behöver vara sååå orolig? Om det går så långt, att han är nära döden så ger de honom blod ändå, även fast de ska hålla vid dess religion, men de kan inte låta någon dö!

Är det så, så blir jag väldigt glad, men annars? ah jag vet inte hur jag ska uttrycka det, blir bara så arg.

nu ska jag dra till stan, glo bio med min stjärna! LOVE

En lördagskväll, innan utgång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0