måndagen 24;e mars.

vem hade rätt är det du eller jag?


image113 


en låt att ladda ner ;
Ken Ring - Låter för barnen
Så hemsk text men verkligen värd att lyssna på.

Tisdag, börjar närma sig kvällen
Jag, har knappt kommit hälften i mitt rum, jag som skulle vara grym o finslipa
mitt " astma - attack - rum " fyfan, bombnedslag - sanna mina ord!
Är både playboysak och Huset idag, känner inte för ngt av dem .
100:- för att gå lättklädd till playboysaken  -nae, tror inte det. Inte för MIN del iallafall
100:- för huset där de är en helvetes massa 93;or & 94;or (inget illa menat år er, men tkr inte de är kul)
Nae,  jag känner mer för att ta tag i att städa, slinga/blondera håret. Mysa ner i en nybäddad säng och
kolla på.. hm ,
a walk to remember igen.. lätt BÄSTA filmen, gud jag dör för den! Så hemsk , har ALDRIG
gråtit så himla mycket till en film som denna, har ni inte sett den.. är det ett MÅSTE att ladda ner,
måste ju trots allt lägga mig i tid idag, har endel saker o fixa imån ;

*Vakna tidigt (10.00 SENAST)
*Packa
*Köpa biljett till gbg - 15.10 om jag minns rätt
*A6 - present
er, venus, handla
*SOLA
*Hem - äta
*Åka till älskade göteborg (trollhättan)


image112
typ liknande såhär blond vill jag va..
eller ah inte föör blond men typ som jag hade innan,
innan jag färgade håret brunt.


ne, dags att mova mitt feta arsle ha det så bra ..
puss /  Samantha
image114

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0